Update torsdag kväll

Puh, vilken torsdag! Såhär mycket har det inte varit någon torsdag hittills för mig sedan jag började jobba i caféet. Massor av folk (kanske för Siw Malmkvists skull)och dessutom fanns det inte tillräckligt av vare sig pålägg eller bröd. Trött är bara förnamnet men det är allt tur att man har rutinerade jobbarkompisar, annars hade det väl blivit kaos.

Nu ska jag bara fika med mina två…besök, sedan blir det sova. Jag ska ju upp klockan 6 igen och sedan förbereda mig mentalt på att jobba lördag också. Håhå jaja 🙂

Jo, förresten, jag har skrivit en dikt också men den får ni läsa i morgon.

Naughty night alla, skrivs mer i morgon, jag lovar 🙂

2 svar

  1. Ja det var en klar miss och argumentet att det inte kommer räcka till alla som vill ha duger inte om man ska sänka kvalitén tycker jag. Det är ju inköparens fel och inte vårat.
    Så´n é jag hehe

  2. Kul när det är mycket att göra, men det vill ju till att man har varor så det räcker 🙂

Kommentarer inaktiverade.

