Dagens bild: Nödlösning.

Tro mig, det här är inte varken en favorit eller något som tillhör min vanliga diet – men det funkar någorlunda bra om man har lite bråttom – och gillar fet väggisolering.

2 svar

  1. Det där med aptitlöshet känner jag ju så väl igen, ack ja. Hoppas du får den tillbaka snart.

    Jag har slarvat lite med bloggandet, har du gjort dig av med bilen månntro? Om vi cyklar från varsitt håll så kanske vi kan ses halvvägs. Jepp, låter som en bra dejt 😛

  2. Du äter i allafall omväxlande, både bröd, skinka (salami?), ost och lite grönsaker. Just nu är jag glad om jag får ner näckebrödet – har ingen aptit alls.
    Svar: Såg att du länkat till mig – för det får du rn puss i pannan 🙂 Sedan om vi ska träffas så får det för min del bli att GÅ upp till dig – så vi kan väl stämma träff lagom till nyåret ;-D

Kommentarer inaktiverade.

