Update onsdag kväll

Efter mycket trevligt besök av R och hennes kompisar, lille Teo och busiga voffen Chino, känns det att dagen med rätta börjar nå sitt slut. Men det har ändå varit en ganska bra dag även om jag kanske borde oroa mig inför i morgon.

Det är ju torsdag i morgon och därmed dags att ha kökstjänst och vad jag har fått höra kan jag bli ensam om detta i morgon då min kollega kände sig krasslig. iofs har jag också känt mig lite konstig i två dagar nu så jag kanske kommer undan, men troligtvis inte. Hur som helst kan det bli en hel del att göra i morgon men vi får väl se.

Vidare försökte jag nå någon att prata med på Media Markt, angående min mobiltelefon men nehepp, det gick ju inte. När man ringer deras help desk får man direkt meddellande att ingen finns tillgänglig just nu men att man istället kan skicka ett e-mejl. Så det har jag gjort och undrade vart min mobil har tagit vägen för nu har de haft den på service i över en månad. I värsta fall får jag väl åka dit och slå näven i bordet, håhå jaja…

Men nu blir det lite att äta framför dumburken tills jag blir sömnig, vi får väl se hur det går. I morgon blir det som sagt kökstjänst och vi får helt enkelt skrivas mer när tillfälle ges. Natti alla, tjo tjo 🙂

(Dagens goda nyhet är att svenska forskare har kommit på ett sätt att göra vatten av luft. Bravo, det finns hopp om världen trots allt)

