Update tisdag kväll

Shit va trött jag är. Seriöst alltså, jag släpade mig från bussen hem och sedan ut igen med voffen och nu har jag placerat min arma lekamen i soffan min och där lär jag ju stanna tills det är susse-dags. Vilket lär bli väldigt snart!

Hela dagen har varit konstig. Det var ju meningen att jag skulle på samtal klockan 8:45 men jag kände att jag inte skulle orka det så jag ställde in och försökte sova lite. Det gick inte sådär jättebra, jag vaknade o somnade om vartannat så när jag väl kom till jobbet var jag hur seg som helst. Det var som vanligt en hel del att göra – mackor att göra, servera, ta fram kakor o bullar, brygga kaffe och te – och såklart diska i det lilla köket som är asvarmt. Så vid 20:30 lade jag ner arbetsdagen, segare än en snorbuse.

Nu ska jag kika lite på nya ytterdörrar, för bostadsrättsföreningens skull, sedan blir det lite mat om jag orkar dra mig in till köket och sedan sova. Damn, det ska bli så jäkla skönt! Med lite tur somnar jag nöjt efter de fina ord jag har fått höra och läsa idag. Tack alla som bryr sig.

Natti alla, ses i morgon antar jag. Dröm sött o vakna torrt. Hej hopp 🙂

