Update måndag kväll

Idag blev det ett väldigt sent inlägg. Detta beroendes på att jag har haft två besök under dagen och timmarna gick snabbt.

Men dagen har varit bra, både på jobbet och hemma. Visserligen startade jag den med lågt blodsocker men det fixade jag ganska lätt. Jobbet flöt på som det skulle och jag fick chansen att krama M adjö som gör sin sista dag i morgon och eftersom jag jobbar kväll så passade jag på strax innan jag skulle gå vid lunchtid.

Sedan kom jag hem och fick lite fikabesök, tänkte diska men hann inte då min hundvakt med kompis kom förbi och tog ut Astrid, min hund, på en lite längre promenad. Själv har jag ju lite problem med det så all motion för vovven är mer än välkommen. Vi hoppas detta kommer bli en återkommande aktivitet.

Nu är det mat som gäller för jag har ätit på tok för lite idag, tiden har helt enkelt inte räckt till. Sedan blir det väl lite dumburk tills jag blir trött nog att sova. I morgon jobbar jag eftermiddag och kväll men måste ändå upp klockan 6 då jag ska på samtalsterapi. Förhoppningsvis hinner jag äta lunch och kanske ta en tupplur men vi får väl se hur det blir.

Nu är det natti natti som gäller, vi får skrivas mer i morgon. Hej hopp på er 🙂

