Update tisdag kväll

Dagen bkev bättre än den startade och det var ju tur det.

För att bli av med irritationen började jag skruva ihop den där grejen som ni antagligen får se i morgon. Sedan var det dags att jobba och ja, jag kom faktiskt hem tidigare än beräknat och det var ju klart win på det.

Sedan hände en liten grej. När jag kom hem gick jag till bensinstationen för att köpa något att äta. Då fick jag anmärkning från kassörskan ”vad jag lägger pengarna på” . Ursäkta, men det ska väl du skita fullständigt i, sa jag. Detta var andra gången på raken som hon har lagt sig i vad jag köper men det kanske är så att hon har ett alldeles för tråkigt liv att hon måste lägga sig i andras? Pfft!

När jag väl kom hem skummade jag igenom dagens nyheter på nätet och fick se en idiot i Kina som upprepade gånger hade kastat i sin hund, en valp, ut i havet trots att andra badgäster hade ropat åt honom att sluta. Ursäkta, men sådant gör mig så in i h…. Jag är förvisso inte speciellt biffig av mig men där hade jag inte tvekat om att försöka slå den jubelidioten på käften. Vad är det för folk?!

Nåja, nu ska jag lugna ner mig lite med lite mer ihopmontage av den där grejen, sedan ska jag hoppa in i duschen en stund. Ska se om jag får med mig min lilla stinkbomb till jycke också…

Naughty night alla, skrivs mer i morgon. Hej hopp 🙂

