Update torsdag kväll

Efter en relativt lång dag så är det snart dags att krypa ner till kojs.

Jobbet gick bra fast jag fick inte många lugna stunder. Först var det ju uppdatering av facebook och dagens bild som gällde, däremellan kökstjänst, lite reception och det roligaste av allt – försäljning av balettkläder haha.

Sedan har jag träffat lite gott folk också och fått prata av mig så det var ju trevligt.

Annars har det varit ganska lugnt och jag har nog en dikt på gång. Den ligger i bakhuvudet just nu och mognar, vi får se vad det blir. Men nu är det dags att sussa. Först lite mat framför dumburken och kontroll av glukosmätaren och i morgon ska jag till sjukhuset för kontroll. Mer om det i morgon.

Hej hopp, vi skrivs mer i morgon 🙂

2 svar

  1. Låter bra det och tack detsamma 🙂

  2. Och nu är det Fredag och ledigt 😉 Återkommer om länk när jag har lagt ut vuxenpyjamasen på Tradera 🙂 Trevlig helg på dig!

Kommentarer inaktiverade.

