Update tisdag kväll

Hemma igen efter övertidsjobb – precis som vanligt fpr man väl säga, för så har det blivit samtliga tisdagskvällar jag har jobbat. Mina 4 timmar har blivit 5½ istället men jaja, jag får väl ta ett snack med…någon 😛

Annars har dagen gått ganska bra. Under kvällen fick jag dock ett mystiskt sms från någon som tydligen har hittat en lägenhet i Lockryd. Numret fanns inte i min telefon så om du läser det här, hör av dig haha. På tal om mobiler så väntar jag fortfarande att Media Markt ska höra av sig om min mobiltelefon som är på service för tredje gången. Den 30 september går garantin ut så jag börjar undra om de inte segar sig med avsikt. Med andra ord kan det bli ett surt inlägg om detta inom en snar framtid hehe.

Men nu ska jag strax nanna. Dagen har varit lång och det känns att jag har jobbat. Med andra ord är det strax slut för idag, tack för idag och vi skrivs säkert mer i morgon.

Hej hopp kaffekopp 🙂

2 svar

  1. Hehe ja de säger ju att man inte kan få nog när man väl har börjat, vi får väl se 🙂
    En mätare, njae, jag har ett bättre förslag… (fortsättning följer) hehe

  2. Sv; Precis, första första! Därför det känns så veligt. Som att hoppa från femmans trampolin första gången, SKITLÄSKIGT och tänk om det blir fel…? – och andra gången känns det inte hälften så farligt… tror jag :3
    … när du inte ska ha mätaren, kan du ju typ… tatuera in en mätare.

Kommentarer inaktiverade.

