Update måndag kväll

Jag frågar mig själv om det har varit en bra eller dålig dag idag? Medelmåttig får jag nog svara….

Jobbet gick bra och jag presenterade min nya glukosmätare inför alla på morgonsamlingen. Om de hörde något konstigt pipande så var det bara jag som har glömt den någonstans, sa jag. Det blev lite frågor om den och hur det fungerar och det är ju trevligt.

Efter jobbet hämtade jag med mig lunch hem och väl hemma fick jag oväntat besök av mina föräldrar…och där hände det något. Tanken var att vi skulle åka iväg till Berlin i några dagar för att fira lilla mamma som fyller 60 snart. På något konstigt sätt hade det blivit ett missförstånd oss emellan så jag blev ju lagom paff när de berättade att de nyss varit i stan och köpt sina biljetter. Med andra ord så får jag stanna hemma. Lite sur blev jag men jaja, sådant händer ju och det kommer fler chanser.

Annars har det inte hänt så väldigt mycket. Jycken var ute på sista promenixen som blev väldigt kort i hällregnet men hon verkade nöjd. Ätit har jag också gjort och blodsockret har hängt med ganska bra idag faktiskt.

Nu blir det lite dumburk och sedan hopp ner i bingen. Gonatt alla, skrivs mer i morgon. Tjo på er 🙂

