Update fredag kväll

Pip, pip, pip! Så har det låtit här med jämna mellanrum när den nya blodsockermätaren har påmint mig om att ta insulin. Nu ska jag hålla mig vaken tills midnatt då det är dags för kalibrering igen, alltså ett nytt blodsockertest, och sedan kan jag äntligen sova. Hoppas bara jag kan ligga på dosan utan att det gör ont men jaja, vi får väl se 🙂

Annars har väl dagen varit som den brukar. Jobbet gick bra och jag fick gjort vad jag skulle så allting är frid o fröjd där. Det skulle egentligen varit möten med bostadsrättsföreningen också men jag orkade inte. Dock kom ordföranden förbi och berättade att det antagligen blir höjda hyror längre fram så jag antar att jag får bereda mig på att flytta till något billigare. Antingen det eller skynda mig att bli frisk och få ett riktigt jobb, vart man nu ska hitta det i dagens läge.

Nåja, den tiden, den sorgen. Nu ska jag ta ut jycken en sista sväng för idag och sedan hoppas jag tiden går snabbt tills det är dags att sova.

Tack för idag, schlutt för idag 🙂

