Update måndag kväll

”En dag blir jag också blå och då ska vi se vem som är finast, jag eller skålen.”

Ja, vem kan det vara som säger sådana konstiga saker, tror ni? Hehe jepp, jag råkade kolla på svenska hollywoodfruar och där verkar det hända lite grejer minsann…

Annars har dagen varit ganska schysst och framförallt lugn. Jobbet gick ganska bra, förutom att det hela tiden ska vara krångel med datorerna numera. Sedan skulle jag på samtal men det blev inställt, vilket var helt okej för mig för jag var ganska trött idag. Lite senare på dagen ringde de från diabetesmottagningen här i Borås och på fredag ska jag dit. Nu ska jag få testa en permanent blodsockermätare som kommer varna mig när jag kommer för högt eller lågt i socker. Den ska jag få testa i 6 veckor, sedan får vi se om jag kanske kan få en sådan. Skoj 🙂

Annars har väl inte hänt så mycket. Lugnt och fint och stormvindar ute, precis som jag vill ha det hehe. Det är skönare att gå ute med voff när vi får jobba lite liksom. När det regnar småspik sidledes, halv storm och man får ducka för flygande gatsten, jojomen 🙂

Men nu har voff varit ute, jeansen hänger på tork och sängen blir allt mer lockande. I morgon jobbar jag kväll men det ska väl gå det med.

Tack för idag, schlutt för idag. Sov så gott så skrivs vi helt enkelt mer i morgon. Tjo på er 🙂

3 svar

  1. Petra: Jag läste. Stackare där.

    KL: Det tackar man ju för. Jag har varit dålig på det den senaste tiden 🙂

  2. God Morgon!!!
    Hoppas du fått sova lite mera än vad jag fick….

  3. Sådär, nu har jag fixat upp oss på bloggportalens lista tills i morgon bitti ( hoppas jag ) natti natti.

Kommentarer inaktiverade.

