Update fredag kväll

Jahapp, så vart det freitag igen då och här pluggas tyska för fulla muggar. Nä, jag bara skojade 🙂

Dagen har varit ganska okej faktiskt. Jobbet gick väl relativt smärtfritt och jag kunde göra ungefär vad jag hade tänkt mig ochg det känns ju bra. Efter jobbet fick jag lite handlat och sedan har det mest varit slötittande på tv i soffan faktiskt. Jag råkade zappa in mitt i Guldkompassen och..tja..den var väl okej. Men för övrigt har det varit väldigt lugnt och fint och som en trevlig överraskning hade min inneboende städat både kök och badrum när jag kom hem. Najs! 🙂

Men nu ska jag fördriva någon timme till i soffan och sedan blir det ut med voff och jag tror jag ska ta en varm dusch. Det märks att sommaren är över nu när man börjar småhuttra lite framåt kvällen…

Nåja, snipp, snapp, snut så var arbetsveckan slut. Skrivs mer i morron gott folk 🙂

2 svar

  1. Faktiskt sant. Den psykotiska blicken i kombinatipn med rakad skalle och en vildvuxen snorbroms under nosen lär ju få vem som helst att darra på manchetten…

    Okej, det fixar jag. En sådan brudmagnet måste jag ju bara ha *blink blink* 😛

  2. Sv: det är nog bards intellekt jag gillar mest. Sen ger han ju ”surkart” en helt ny innebörd. Han ser lite ut som en psykopat?
    Haha! Skaffa en sådan mustasch och färga den rosa, sen kan ju bard hälsa hem 😉

Kommentarer inaktiverade.

