Update onsdag kväll

Som ni kanske förstod av dagens bild-inlägget har detta inte varit en bra dag. Åtminstone fram till lunch.

Dagen började med hällregn och självklart prickade jag in det precis när jag skulle ut med jycken. Hon pinkade snabbt och ville sedan in, nästan direkt och det var ju okej för mig med såklart. Jag skulle ju med bussen….som idag var väldigt försenad, och där fick man ju vackert stå tills världens suraste chaufför äntligen dyker upp. Nr jag satt på bussen märkte jag att jag hade glömt ryggsäcken hemma och där i ligger ju alltid min glukosmätare och insulinpenna. Men jaja, jag fick hoppas att inget gick fel denna dag.

Väl på jobbet började det ganska okej, tills det var dags att få tag på en dator som antingen var ledig eller ens fungerade. Kanske det är jag som har för höga krav men det ska väl åtminstone finnas fungerande arbetsutrustning och att uppdatera både blogg, hemsida och facebook utan en dator…ja, ni fattar nog. Så mitt humör skiftade från grått till svart och vid klockan 10 gav jag upp. Det fanns inte en fungerande dator så jag satt och surade/fikade tills det var dags att åka hem och väl hemma kunde jag med lätthet göra uppdateringar. Men okej, ska det vara på det sättet så är det väl bara att acceptera det, påtala felen för chefen och fika resterande tid.

Nåja, jag ska inte gnälla mer för då blir jag bara sur igen hehe.

Nu blir det att duscha, sedan lite mat framför teven och sedan hopp ner i sänhalmen så att man orkar jaga dator i morgon igen. Oops, inte gnälla var det ju, sorry!

Nog lika bra att gå till sängs snart. Natti alla, skrivs mer i morgon 🙂

Brian, facebookansvarig för ungefär 2011 år sedan.

