Update tisdag kväll

Puh, nu är jag grymt trött så det ska bli skönt att nanna strax.

Jag jobbade ju eftermiddag och kväll idag och det blev en hel del att göra. Att försöka uppdatera facebook och hemsida med en halvtrasig dator är inte lätt och det blir ännu svårare när man ska sköta om ett café med servering, fixa smörgåsar, diska, ta betalt och…ja, ni fattar nog. Det var en stressig pärs men det gick ganska bra (tack Lena) trots allt även om det känns i kroppen och i morgon ska jag upp klockan 6 igen, tjoho 😛

Annars har dagen varit ganska okej. Brorsan hälsade på och vi åt kebabtallrik till lunch hemma hos mig och när jag kom hem fick jag pratat med min inneboende också. Alltid trevligt.

Men nu blir det lite spelande på fejan och sedan blir det nanna. Onsdag i morgon och det börjar äntligen kännas som nedförsbacke till helgen och då ska brorsan firas, vi får se vad vi hittar på.

Naughty night, don´t let the bed bugs bite 🙂

2 svar

  1. Jepp nu rullar det på. Synd att det blir tvärstopp varje söndag haha.

  2. Japp, mitt i veckan dagen är här 🙂

Kommentarer inaktiverade.

