Update måndag kväll

Jahapp, så var nästan den här dagen slut. Men jag har hunnit med en hel del faktiskt.

Först var det såklart jobbet som gällde där vi fortfarande har problem med hemsidan som pajade på något mystiskt sätt och nu är det tydligen bråk med de som är ansvariga för webbhotellet. Eller, jag vet inte exakt men jag satte igång och snickra ihop en annan hemsida åt dem som jag tycker kommer bli grymt mycket lättare att ta hand om. Vi får se vad bossen säger när den är klar men det återstår en hel del jobb innan dess.

På tal om hemsidor och annat jox på nätet så läste jag om lite bloggsaker. Bland annat ska Christine Meltzer göra en parodi på kändisbloggarna. Kolla här så får ni se och jag får erkänna att hennes karaktär är en väldigt bra avspegling av vissa kända bloggare hehe. Sedan stod det också om Isabella Löwengrip, aka Blondinbella och att hon har varit tvungen att söka sjukvård. Detta på grund av svåra sömnproblem efter att under en längre tid ha blivit hotad via sin blogg. Nu följer inte jag hennes skriverier och har bara kikat in någon enstaka gång, men kanske det är självförvållat och det är dags att stänga bloggen? Rent ekonomisk lär hon ju klara sig ändå och hälsan borde väl gå före det mesta i ens prioriteringar i livet.

Nåja, nu har iaf jycken varit ute, tvätten är avklarad och maten inskyfflad i kakhålet. I morgon jobbar jag eftermiddag och kväll så vi får väl se hur uppdaterandet blir, men nu är det dags för lite slö-tv och kanske lite jordgubbar i grädde. Jojomen!

Tack för idag, slut för idag. Ta hand om er allihopa så skrivs vi mer i morgon. Hej hopp 🙂

2 svar

  1. Ingen fara 🙂
    Jag är helt ärlig när jag säger att jag inte hade en tanke på att det kunde vara en genetisk fråga. Jag menar, om jag hade varit i hennes situation så hade jag börjat om på nytt, anonymt förvisso och startat om från början igen. Men det är klart, det beror ju på vad man vill med en blogg. Vill man bara blogga så är det ju lätt att starta om men om det hänger på ett namn eller varumärke så blir det ju lite svårare.

    Sedan är det ju iofs sant att polisens sätt kan tyckas konstigt, de borde ju åtminstone kolla ip-nummer men de är hindrade av lagstiftningen.

  2. http://ladydahmer.se/2011/august/utkast-aug-10-2011-1.html

    (skickar inte länken för att vara elak, men fundera en gång till!)

Kommentarer inaktiverade.

