Dagen efter

Visserligen vaknade jag vid 8-tiden men jag har legat kvar tills alldeles nyss haha. Det råkade bli lite sent hem inatt 😉

Först var det en födelsedag som skulle firas här i Borås. Det blev en hel del prat och kramar och faktiskt några nubbar. Flädersmak var helt okej faktiskt och jag upptäckte att Mintu i ölen var en ganska okej kombination 😛

Senare ville vissa gå på krogen medan andra människor ville till andra ställen och brorsan och jag hamnade till slut på en fest mitt ute i skogen någonstans där det var ytterligare födelsedagskalas. Ett väldigt trevligt kalas där jag träffade flera gamla kompisar, bland annat Jocke som jag inte hade sett på hela 7 år.  Så det fanns en hel del stt prata om.

Till slut var det dags att åka hem och både brorsan och jag var lite lagom sliriga under fötterna. Faktiskt minns jag inte vad klockan var men jycken fick iaf en promenad (inte så rak) och sedan ramlade jag ner i bingen och somnade på 2 sekunder 😛

Hur som helst, en jättetrevlig kväll med många härliga människor. Tack till alla inblandade att ni drog ut mig ur mitt kyffe för det behövde jag 🙂

2 svar

  1. Faktiskt sant och motion är ju nyttigt har jag hört hehe

  2. Är man slirig under fötterna gör det inget – då får man bara extra motion … eftersom det är två steg fram, ett och sidan och ett bakåt ;-D
    Gomorron

Kommentarer inaktiverade.

