Konstiga grejer på Tradera

Igår kväll satt jag uppe lite senare än vanligt och slog ihjäl lite tid genom att kolla igenom Tradera efter lustiga saker. Med ett skratt kunde jag konstatera att folk verkar sälja vad som helst där ute och här har jag samlat några godbitar… 🙂

10 stycken lösmustascher.

25 lock för microugn.

Sexiga latexstövlar

Bra att de har skyltar för allt.

Hemmabyggen av alla de slag

Vem behöver en välhängd pojkvän i bordshöjd?

En snygg sjal att skrämma folk med kanske?

Okej, den här fattar jag inte alls….

Bra att ha om man blir hungrig. En korvvagn.

Rengörningskit för häxkvasten.

Ringbrynja i stil 1300-tal.

Slutligen min favorit, den här skylten måste jag ju bara ha! 😛

11 svar

  1. Hehe jo, men en del grejer var ju ganska kul. Ringbrynjan t.ex. blir ju som ett mindre träningspass och det är ju bara nyttigt 🙂

  2. Ha ha, Stövlarna var väl ok, fast hög tåbiravarning i sommarvärmen. Fisken går säkert på batteri och sjunger någon gammal schlager om man trycker på den. Bör saknas i minst ett exemplar i varje hem

  3. Mysko or what? Men jag ska nog fan köpa den siste skylten haha

  4. Nej inte än, men hon är hitbjuden på kaffe. Hon vet inte att jag vet 🙂

  5. Ja den var ju bara konstig. Lackad och glansig men det finns säkert någon som tänder på sådant också 😛

  6. Av vilken anledning gör de inte det då? Låter inget bra.

    Jovars, det skulle se ut det! Undrar om man kan fixa alla de grejerna åt mig i Yoville, för där går nog gränsen hehe.

  7. Anders… Det är faktiskt inte alla killar som tvättar.

    Funderat på att köpa en del av grejerna? Kanske vore något att ta kort på? Dig i latexstövlar med lösmustasch vid din korvvagn 😉 Hahaha

  8. Hahaha, det finns tydligen stjärnor till allt! Fiskhuvud, vem vill ha det?? Ett gott skratt fick man iaf, gott så! 🙂

  9. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! Vafan?! 😀

  10. Lite häftigt faktiakt men stackars tvättmaskin 😛

  11. En sån brynja har vi en kille här som går i. Det var hans examensprov, så den har han jämt…

Kommentarer inaktiverade.

